Bankadaki Sahibe

irislave arşivlerinden:

Ahmet bir şirketin muhasebe bölümünde çalışıyordu …günün 4 5 saatini bankalarda geçirir gözü hem yollarda hem gittiği mekanlarda bayanların ayaklarına takılırdı ..çok da sosyal biri oldugu söylenemezdi …Ofisde en büyük zevki gizli gizli faneti yegirmek oradan kendini hayal dünyasına atmaktı …muhasebe müdiresi Selma hanımın sesi ile kendine gelmişti …

-Ahmet buraya gelir misin?

Ahmet yerinden kalkıp müdire hanımın odasına girmişti bile … bu bayana karşı çok ilgisi vardı ama asla belli edemiyordu .. işinden olmanın korkusu ve üzerine kalacak olan sapık damgası onu sürekli frenliyordu … aslında bir kaç kez çantasını taşımış faturalarını yatırmış işi olmadıgı halde çayını getirmişti ama gene de bir şey yapamıyordu.

Ödeme emirlerini aldıktan sonra ofisden çıkmış bankaya gitmişti …gene her zamanki gibi çok sıra vardı ama ses çıkarmıyordu çünkü eger şirket internet üzerinden bu işleri yaparsa işsiz kalırdı allahtan patron biraz eski kafalı idi bu olaya soguk bakıyordu …. bankada sıra numarasını aldıktan sonra kenara geçip saga sola bakmaya başladı ….Ayakta duran bir bayan çok ilgisini çekmişti …müthiş bir tarzı havası vardı bir şahin edası ile etrafı süzüyordu sanki avını arayan bir şahin gibi …gözleri tabii ki dogal yere kilitlenmişti .. ve o an kıpkırmızı oldugunu hissetti …sivri burun incecik bir topuk ve olaganüstü bir çizme vardı bayanın ayagında .. ama farklı idi topuk kısmı ile uç kısmı sivri tarafı çizmenin metaldi. parlak metal parlıyordu ..bir an kendini kaybettiğini sandı … tüm benliği gitmiş sanki başka bir ruh alemine girmişti …kalabalık umurumda değildi gidip kendini çizmenin önüne atıp yalamak istiyordu …farkında olmadan çok yaklaştıgını hissetti …hiç köle olmamıştı ama şimdi anlıyordu ruhen kölelik bu olsa idi …hep karşı çıkardı köle arkadaşlarına köleliği sadece ayak yalama vs vs vs vs sanıyordu ama değildi işte ruhen kendini çok güçsüz ve çaresiz hissedip o bayanın emrine girmek için çırpındıgını hissetti ..ama konuşkan biri değildi asla gidip bir şey söyleyemezdi ama zaten ne söyleyecekti ki

O sırada bayanın bakışlarını üzerinde hissetti dogal olarak başını öne egmişti kendine şaşırıyordu . ama hala bayanın baktıgını hissedebiliyordu …bir anda yere düşen bir kagıt gördü hiç durmadan hemen egilip onu aldı veeee………..ve o delici baskın hükmeden bakışlarla karşılaştı bayan hiç tepki dahi vermemişti kagıdı almak için sanki onun almasını bekliyordu …alıp büyük bir itina ile bayana kagıdı uzatmıştı aldıgı cevap onu şok etmişti .. tşk beklerken şunu duydu…. AFERİN …..aklı karışmıştı bu nasıl oluyordu ..bu kadar nasıl emin rahat oluyordu demek ki anlatılan her şey dogruı idi . bir sahibe her zaman kendini belli ediyordu ….buraya gel….. seslenen o bayandı aslında bayan değildi sanırım bir tanrıça idi …gitti zaten başka ne yapabilirdi ki …..bayan boşalan koltuklardan birine oturmuş elindeki parayı ve ödeme emrini uzatıyordu ….bunu al öde buraya getir …ikiletmedi ahmet agzından peki efendim kelimeleri döküldü …sırası gelince parayı ödeyip hemen tanrıçasının yanına gitti .. makbuzu uzatırken ceketini iliklediğini farkedip buyrun efendim dedi …başı önde idi .. bakamıyordu tanrıçaya ….öle beklerken tanrıçanın sesini bir kez daha duydu …çantamı al ve beni takip et …
ne yapacaktı kendi sırası daha gelmemişti ödemesi gereken bir para vardı ve çok önemli idi .. ama bogazına bir şey düğümlendi .. konuşamadı .. söyleyemedi hiç bir şey .. sadece elinde tanrıçasının çantası bankadan çıkmıştı …

TANRIÇA : Bana bak 1 adım arkamdan yürüyeceksin anlaşıldı mı
AHMET :evet efendim
TANRIÇA:evet efendim değil emredersiniz efendim anladın mı
AHMET: emredersiniz efendim

Yaklaşık 100 metre kadar yürüdükten sonra tanrıçası durdu kendi çantasını açtı …içinden araba anahtarını çıkarıp uzattı … ahmet anahtarı alırken eli tanrıçasına degmişti …. bir daha elin bana degmeyecek dedi .. sert ve keskin bir tonda söylemişti tanrıçası .. emredersiniz efendim diyebildi …ama her şeye karşın arka kapıyı açıp tanrıçasının binmesini bekledi …bunu askerde ögrenmişti .. hanımefendi şöförlüğü yapmıştı hemen arka kapı açılıp arkadan şöför mahaline giderdi …arabaya bindi ve tanrıçanın emri ile ilgili adrese gitmeye başladı .. arabada hiç ses yoktu …en sonunda şık bir cafenin önüne geldiler şuraya park et dedi tanrıça …hemen arabayı park edip tanrıçanın kapısını açıp bekledi …takip et beni !!!!! başka şansı yoktu ki ….bir şey dikkatini çekmişti tüm cafede çalışan garsonlar bayanlar da olmak üzere kapıya çıkıp hazırolda duruyorlardı …aslında biraz uyanmıştı duruma ..

Cafenin ofisine dogru gidiyordu tanrıça …ofise tam girecekken sekreteri hemen tanrıçanın elini öpmüş çantalarını taşıyan elemanlardan çantaları almıştı .. ahmete de versene dedi .. ahmet verdi …tanrıça sekretere dönüp içeri kimseyi alma dedi .. sekreter başı önde emrederseniz efendim dedi …içerdeki konuşmalar ise …tanrıça koltuguna oturmuştu açık masa kullanıyoırdu müthiş şık döşenmiş bir ofisti duvarda bayanların ayagına kapanan erkek resimleri vardı …bir süre sessizlik oldu .. ahmet başı önde bekliyordu…

TANRIÇA demek kölesin ha
AHMET…………………….
TANRIÇA sana sordum salak
AHMET evet efendim
TANRIÇA …ama salak ve egitimsiz bir köpeksin aynı zaman da
AHMET .. evet efendim
TANRIÇA belli hala daha ayaktasın …

Ahmet kendini nasıl ve ne zaman yere attıgını anlamadan çölde susuz kalmış biri gibi tanrıçanın çizmelerini yalamaya başlamıştı ….ama yediği sert tekme sanırım dişlerinden birini kırmıştı …

TANRIÇA … bak köpekcik daha köpekciksin o yüzden sana bir şey yapmıyorum şimdilik tabii ) burada müthiş bir kahkaha atmıştı … ben sana demeden çizmelerimi yalayamazsın önce bunu öğren .. anladın mı ?
AHMET . emredersiniz efendim …
TANRIÇA .sen kimsin bakalım köle

tanrıçanın bir ayagı ahmetin kafasında idi …diger çizmesini ise ahmetin agzına sokmuş konuşmasına engel oluyordu .. ahmet agzındaki çizme yüzünden konuşamıyor boguk sesler çıkarıyordu…tanrıça ise kahkaha atarak egleniyordu .. bak çizmem agzında iken de konuşamıyorsun sen ne salak becerilsiz bir kölesin ……
tanrıça agzından çizmesini çıkarınca ahmet kendini kısaca ve çabuk olarak tanıttı …

TANRIÇA . hımmmmmmm demek o şirkette çalışıyorsun ..çok keyiflenmişti tanrıça …. demek Selmanın kölesisin ….
AHMET .. efendim kölesi değilim ben sadece çalışıyorum müdiremiz dedi ….
TANRIÇA … arayalım bakalım Selmayı ….
TANRIÇA .. Selma hayatım ne haber ….canım sen artık dikkat etmiyorsun sanırım bak senin adamlarından biri benim çizmemi yalıyor ..hahahahaah…. adı mı ne ? köpek işte .. ha nufus daki adı mı ? senin adın ne köpekcik ? ahmet miş ….hahha o işte …sen bunu anlamadın mı ? ha anladın demek .. e niye almadın bunu .. salak malak ama iş yapar işte .. aman hangisi akıllı ki bunların …hahahaha.. yok hayatım ne para yatırması etki altıma girmişti o arada ….işten atıldı mı ? hahahahah …. köpekcik bak banka kapanmış patronun kovmuş seni ne olacak şimdi …tamam Selmacım çıkışta ugra konuşalım bye…..

Ahmet konuşmaları duymuş yıkılmıştı işsiz ne yapacaktı …bir anlık boşlugu onu işsiz bırakmıştı …paraya ihtiyacı vardı …tanrıçasının sesini tekrar duydu ….

bana bak köpekcik seni himayeme alıyorum hadi bugün çok şanslısın …kaç köpek var biliyormusun köpeğim olmak isteyen … ama madem işten atıldın seni bari alayım .))) ama ben atmam haberin olsun canını alırım …..burada da hem kölem olarak çalışacaksın hem de muhasebeye bakacaksın .. ha korkma burada gördüğün herkes köpeğimdir …komiden şefine kadar … şimdi defol …sabah burada ol … Selma müdüren de seni kullanır …defol şimdi ….
Ahmet yerden dogrulurken gene bir tekme ile sarsıldı …. köpekcik her zaman çizme veya ayakkabılarımın altını öpüp yalayıp ayrılacaksın huzurumdan … bunları sana diger köleler ögretsin ….defol şimdi ….

Ahmet ofisden çıktıgı zaman şok içindeydi artık hayatı değişmişti .. üstelik Selma hanımda sahibe çıkmıştı …ne yapacaktı ….sekreterin sesi onu kendine getirdi … bana bak aptal şey … sana ilk ders burada herkes tanrıçanın kölesi köpeğidir … ama erkekler de ayrıca bizim de köpeğimizdir .. burada en üst yetki bende sonra diger 2 bayan sahibende …tanrıçanın kullanımında olmadıgın zamanlar bizim kölemizsin … Ahmet emrederseniz dedi .. artık bu cümleye çok alışmıştı … bu sefer ilk dersi unutmadı hemen sekreterin ayagına kapanıp beklemeye başladı …. sekreter gülerek ooooooooo çabuk ögreniyorsun köpek ….yala bakalım çizmemi çok kirlendi servisden dolayı garsona da yalatamadım .. yala ve temizle ve çabuk ol …akşam da şu adrese gel egitimin artık başlasın .. senin yüzünden tanrıçadan dayak yiyemem ….

About these ads

3 Yorum

  1. ya ahmet’in yerinde olmak icin neler vermezdim ya…yokmu böyle bi sahibeee???

  2. sahibenin ne isi var bankada:) kolelerine yaptirsaymis

  3. gercekten cok güzel bir kurgu genis bir hayalgücü.tesekkürler


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.